مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 16:052023-08-12بين الملل

موشک های اوکراینی بر فراز پل کریمه سرنگون شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از تاس، سرگیی آکسیونوف، فرماندار منطقه کریمه با اشاره به سرنگون شدن دو فروند موشک اوکراینی در تنگه کرچ با پدافند هوایی ارتش روسیه، - فرماندار منطقه کریمه اعلام کرد که پدافند هوایی دو فروند موشک اوکراینی را در تنگه کرچ سرنگون کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از تاس، سرگیی آکسیونوف، فرماندار منطقه کریمه با اشاره به سرنگون شدن دو فروند موشک اوکراینی در تنگه کرچ با پدافند هوایی ارتش روسیه، گفت که پل کریمه در این حمله آسیبی ندیده است.

آکسیونوف در کانال تلگرامی خود نوشت: سامانه پدافند هوایی دو فروند موشک دشمن را در منطقه تنگه کرچ سرنگون کرد.

پل کریمه در این حمله آسیب ندید.

این حمله در حالی رخ داده است که وزارت دفاع روسیه صبح امروز (شنبه) با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که حمله تروریستی رژیم کی یف با 20 پهپاد برای هدف قراردادن زیرساخت های شبه جزیره کریمه را دفع کرده است.

علاوه بر این، چندی پیش نیز مقامات شبه جزیره کریمه از وقوع یک انفجار در پل کریمه خبر دادند که در پی آن دو نفر کشته و یک نفر نیز زخمی شدند.

شبه جزیره کریمه سال 2014 با برگزاری همه پرسی به خاک روسیه الحاق شد و از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین در فوریه 2022، دائماً هدف حملات ارتش اوکراین بوده، اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موشک های اوکراینی بر فراز پل کریمه سرنگون شدند

موشک های اوکراینی بر فراز پل کریمه سرنگون شدند