مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-06ورزشي

پایتخت والیبال آسیا در تدارک یک میزبانی شایسته


کمتر از 13 روز به برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا به میزبانی ارومیه باقی مانده است و شهر عاشقان والیبال و پایتخت والیبال آسیا آماده میزبانی از نمایندگان 18 کشور آسیایی است.

- ایسنا/آذربایجان غربی کمتر از 13 روز به برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا به میزبانی ارومیه باقی مانده است و شهر عاشقان والیبال و پایتخت والیبال آسیا آماده میزبانی از نمایندگان 18 کشور آسیایی است.

از چند ماه قبل که میزبانی بیست و دومین دوره رقابت های والیبال قهرمانی مردان آسیا به ارومیه نهایی و تصویب شد علاوه بر شور و شوق مردم والیبال دوست ارومیه، مسئولان ورزشی و سیاسی استان برنامه ریزی هایی برای برگزاری مطلوب و با کیفیت این مسابقات را شروع کرده اند تا شاهد یک میزبانی با کیفیت و در تراز جهانی از طرف ارومیه باشیم.

ارمیه با دارا بودن ظرفیت ها و زیرساخت های لازم برای یک میزبانی با کیفیت و مطلوب و همچنین میزبانی شایسته در رقابت های لیگ ملت های والیبال در سال 98و AVCکاپ در سال 89 نشان داده شرایط و توانایی برگزاری و میزبانی از رقابت های بین المللی را دارد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی در جلسه هماهنگی کمیته ستاد بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا افزود: زیر ساخت های لازم برای میزبانی از مسابقات والیبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایتخت والیبال آسیا در تدارک یک میزبانی شایسته

پایتخت والیبال آسیا در تدارک یک میزبانی شایسته