مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-16فرهنگي

نمایشگاه عکس «خیمه های سوخته» در قم آغاز به کار کرد


نمایشگاه عکس «خیمه های سوخته» با موضوع بانوان عاشورایی و نمایش 40 اثر از 25 عکاس قمی به مدت یک هفته تا 31 مردادماه در نگارستان اشراق برپا شد.

- قم- نمایشگاه عکس خیمه های سوخته با موضوع بانوان عاشورایی و نمایش 40 اثر از 25 عکاس قمی به مدت یک هفته تا 31 مردادماه در نگارستان اشراق برپا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر اظهار داشت: فراخوان این نمایشگاه که با محوریت حضور بانوان در مجالس عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بوده از ابتدای ماه محرم امسال اعلام که 536 عکس از 62 عکاس قمی به دبیرخانه ارسال شد.

امیر حسامی نژاد ابراز داشت: هیئت انتخاب از میان آثار دریافتی، 40 اثر را انتخاب کرد که به مرحله نمایشگاه راه یافتند.

وی گفت: تنوع عکس ها و سوژه ها با موضوع بانوان عاشورایی موجب شده این نمایشگاه مورد توجه بازدید کنندگان قرار گیرد و همه عکس های به نمایش درآمده به گونه ای جذاب است که هر کدام خود راوی داستانشان هستند و نیاز به کپشن و توضیحات ندارند.

وی ابراز داشت: در این نمایشگاه، 40 عکس عاشورایی از احمد ظهرابی، امیر مسعود عربشاهی، مهدی مریزاد، امیر حسامی نژاد، بهمن عزیزی، حمید عابدی، رضا رمضانی، حسین یاراحمدی، عباس خوش چشم، عباس فرامرزی، محسن قائمی، هادی چهرقانی، محمدمهدی ورال، مهدی یعقوبی، مهدی بخشی سورکی عکاس خبرگزاری مهر استان قم، زهرا نظری، ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه عکس «خیمه های سوخته» در قم آغاز به کار کرد

نمایشگاه عکس «خیمه های سوخته» در قم آغاز به کار کرد