مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 16:502023-08-14سياسي

بررسی آخرین وضعیت قانون مبارزه با پولشویی در کمیسیون اصل نود


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس از بررسی آخرین وضعیت قانون مبارزه با پولشویی و راهکارهای عملی مبارزه با فساد و ابعاد مختلف آن در جلسه این کمیسیون خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس از بررسی آخرین وضعیت قانون مبارزه با پولشویی و راهکارهای عملی مبارزه با فساد و ابعاد مختلف آن در جلسه این کمیسیون خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان در توضیح جلسه کمیسیون اصل نود گفت: این جلسه با حضور رییس مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد برای بررسی آخرین وضعیت قانون مبارزه با پولشویی تشکیل شد.

وی توضیح داد: با توجه به کثرت شکایات وارده به کمیسیون در خصوص عدم شفافیت اقدامات مالی در دستگاه ها و همچنین چالش هایی که ورود رمز ارز و پول الکترونیک ممکن است به اقتصاد کشور تحمیل کند، جلسه ای به منظور بررسی راهکارهای عملی مبارزه با فساد و ابعاد مختلف آن برگزار شد.

رییس مرکز اطلاعات مالی ضمن رونمایی از پیش نویس سند ملی ارزیابی مخاطرات فساد، راهکارهای مبارزه با فساد را تشریح کرد و اقدامات انجام شده در این خصوص را به اطلاع اعضای کمیسیون رساند.

عضو هیأت رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس تصریح کرد: در خصوص ایجاد بستر لازم برای شفاف سازی تبادلات بانکی و مالی اشخاص حقیقی و حقوقی و حرکت در جهت ارتقای سلامت معادلات در کشور نیز در این جلسه راهکارهای مختلف بررسی و مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی آخرین وضعیت قانون مبارزه با پولشویی در کمیسیون اصل نود

بررسی آخرین وضعیت قانون مبارزه با پولشویی در کمیسیون اصل نود