مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 19:162023-07-30سياسي

جانشین فراجا: با هرگونه اخلال در نظم عمومی مقابله می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سردار قاسم رضایی جانشین فراجا امروز در دیدار با آیت الله محمدباقر محمدی لایینی، با تسلیت ایام محرم، اظهار کرد: مازندران استانی بزرگی بوده و سهم زیادی در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از امنیت کشور و دفاع از حرم دارد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 10هزار شهید مازندران سرمایه بزرگی است که نماد استان مازندران محسوب می شود، افزود: اگر بخواهیم مازندران را بشناسیم باید با این نماد بشناسیم.

جانشین فراجا بیان کرد: مازندران از جهت مسافرپذیری، تفرجگاهی و هم مکتب انقلابی استان مهمی است که الحمدالله هم مردم استان بصیر هستند و هم علمای بزرگ و هم همکاران ما در بخش های انتظامی فعال هستند.

رضایی با بیان اینکه سردار مفخمی در این مدت کوتاهی که منصوب شدند سکان را به خوبی به دست گرفتند، تصریح کرد: در استان مازندران خلایی در بحث های انتظامی احساس نکردیم.

وی با بیان اینکه مازندران بستر مناسبی برای اجرای کارهای فرهنگی و اجتماعی دارد، به این دلیل که مردم فهیمی دارد، اضافه کرد: به جهت قانون و مطالبه مردم هرجا که هنجارشکنی می شود نیروی انتظامی از نظر قانونی مکلف است هم در بحث پیشگیری و هم در بحث مقابله و چه به جهت اقدامات بازدارنده مسؤولیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین فراجا: با هرگونه اخلال در نظم عمومی مقابله می کنیم

جانشین فراجا: با هرگونه اخلال در نظم عمومی مقابله می کنیم