مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 19:102023-08-08بين الملل

ادعای وزیر جنگ تل آویو: حزب الله مرتکب اشتباه نشود!


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه هیاهوی رسانه ای مبنی بر جنگ احتمالی با حزب الله، مدعی شد که اگر جنگی صورت بگیرد، صهیونیستها لبنان را به عصر حجر باز خواهند گرداند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بعد از ظهر امروز سه شنبه، در ادامه فضاسازیهای سایر مسئولان اسراییلی مبنی بر تلاش حزب الله برای جنگ با این رژیم، ادعاهایی را علیه این جنبش و سید حسن نصرالله دبیر کل آن مطرح کرد.

مسئولان امنیتی و افسران ارتش رژیم صهیونیستی، به تازگی، چندین بار مدعی شده اند که احتمال جنگ این رژیم با جنبش حزب الله لبنان از سال 2006 تا کنون، در بالاترین حد خود قرار دارد.

 نظامیان رژیم صهیونیستی به همین دلیل، در حال ارسال تجهیزات نظامی به شمال فلسطین اشغالی هستند تا در مرزهای مشترک با لبنان مستقر کنند و برای هر گونه تنش با حزب الله آماده شوند.

خبرگزاری آناتولی به نقل از گالانت گزارش داد، اگر رژیم صهیونیستی مجبور شود، در استفاده از تمام قدرت خود، تردید نخواهیم کرد.

ما خواستار جنگ نیستیم، ولی آماده حمایت از شهروندان، سربازان و حاکمیت خود هستیم .

وی در در ادامه گزافه گوییهای خود علیه حزب الله، خطاب به نصرالله ادعا کرد:در گذشته هم اشتباه کردید، ولی هزینه بسیار سنگینی پرداخت کردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای وزیر جنگ تل آویو: حزب الله مرتکب اشتباه نشود!

ادعای وزیر جنگ تل آویو: حزب الله مرتکب اشتباه نشود!