مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 08:402023-07-24سياسي

دانشگاه باید به رسالت خود در قبال کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی عمل کند


نشست کمیته دانشگاهیان با موضوع تشکیل ستاد اربعین و راهیان نور شمال غرب و همچنین بررسی میزان فعالیت کمیته دانشگاهیان کنگره بزرگداشت 10 هزار شهید استان آذربایجان شرقی با حضور جمعی از روسای دانشگاه ها، - ایسنا/آذربایجان شرقی نشست کمیته دانشگاهیان با موضوع تشکیل ستاد اربعین و راهیان نور شمال غرب و همچنین بررسی میزان فعالیت کمیته دانشگاهیان کنگره بزرگداشت 10 هزار شهید استان آذربایجان شرقی با حضور جمعی از روسای دانشگاه ها، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان، معاونان فرهنگی و اجتماعی و نماینده روسای دانشگاه های استان به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد.

صفر نصراله زاده، رییس دانشگاه تبریز در این نشست تاکید کرد: دانشگاه باید به رسالت و وظیفه ای که در قبال کنگره 10 هزار شهید برعهده گرفته به خوبی عمل کند.

وی گفت: با توجه به گزارشی که ارائه شده، فعالیت و تولید محتوای آن چنانی از سوی کمیته دانشگاهیان صورت نگرفته و با توجه به فرصت کمی که برای تولید آثار وجود دارد باید بیش از این ها تلاش کرد.

وی افزود: اگر روند کند فعالیت کمیته ها به خاطر بحث بودجه و مسائل مالی است باید هر چه زودتر این مشکل با همکاری تمامی دانشگاه ها برطرف شود تا اینکه دانشگاه به رسالت و وظیفه ای که در قبال این کنگره برعهده گرفته به خوبی ایفا نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه باید به رسالت خود در قبال کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی عمل کند

دانشگاه باید به رسالت خود در قبال کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی عمل کند