مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 10:512023-07-25سياسي

ویژگی های آمر به معروف از دیدگاه نماینده ولی فقیه در کردستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در همایش استانی یاوران معروف اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک واژه پرتکرار است و این روزها هم به خاطر مسئله حجاب و عفاف کاربرد زیادی دارد.

وی خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) فرمودند قیام عاشورایی من برای اصلاح امت جدم است و ادامه می دهند من می خواهم امر به معروف و نهی از منکر کنم و مانند روش جد بزرگوار و پدرم مشق کنم .

حجت الاسلام پورذهبی اذعان کرد: کسی که امر به معروف و نهی از منکر می کند باید شرایطی در خود ایجاد کند که بتواند تاثیرگذاری لازم را داشته باشد.

وی ادامه داد: انسان برای انجام کار تاثیرگذار در حوزه امر به معروف و نهی از منکر باید دارای شرایط ویژه و خاص باشد چون بخشی از منکرات با بخشنامه و بگیروببند حل می شود اما بخش عمده آن باید با الگوبرداری از حرکت امام حسین(ع) باشد.

وی تهذیب نفسانی را شاخص مهم در تاثیرگذار بودن امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: وقتی خود من از انجام معروفات و خودداری از منکرات عامل به عمل نیستم نمی توانم نفوذ لازم را در امر به معروف و نهی از منکر داشته باشیم.

 به گفته نماینده ولی فقیه در کردستان، تا زمانی که خود ما در نماز اول وقت، انجام دستورات دین، رعایت اصول اخلاقی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی های آمر به معروف از دیدگاه نماینده ولی فقیه در کردستان

ویژگی های آمر به معروف از دیدگاه نماینده ولی فقیه در کردستان