مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 13:302023-07-30حوادث

4300 دستگاه خودروی متخلف توقیف ساعتی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص توقیف خودور های متخلف در حاشیه بزرگراه ها توضیح داد و افزود: در توقیفات ساعتی دو نوع است که یا خودرو به پارکینگ منتقل می شوند و یا اینکه، - رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: علت توقیف ساعتی در کنار بزرگراه ها بدلیل همزمان انجام دادن دو تخلف از سوی رانندگان پر خطر مانند تخلف سرعت و سبقت غیر مجاز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص توقیف خودور های متخلف در حاشیه بزرگراه ها توضیح داد و افزود: در توقیفات ساعتی دو نوع است که یا خودرو به پارکینگ منتقل می شوند و یا اینکه، خودروی متخلف در حاشیه بزرگراه ها که طرح ابتکاری پلیس راهور تهران بزرگ نیز می باشد متوقف می شود.

وی افزود: علت توقیف ساعتی در کنار بزرگراه ها به دلیل همزمان انجام دادن دو تخلف از سوی رانندگان پر خطر می باشد که می توان به تخلف سرعت و سبقت غیر مجاز اشاره داشت.

سرهنگ شریفی در ادامه گفت: در 4 ماهه اخیر بیش از 4300 دستگاه خودرو به دلیل انجام تخلفات حادثه ساز در حاشیه بزرگراه ها توقیف ساعتی شده اند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: رانندگان دقت داشته باشند عجله ای که برای زودتر رسیدن به مقصد از تخلفات سرعت و سبقت استفاده می کنند، با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4300 دستگاه خودروی متخلف توقیف ساعتی شدند

4300 دستگاه خودروی متخلف توقیف ساعتی شدند