مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-16حوادث

احتکار آرد داخل یک رستوران در رضوانشهر


فرمانده انتظامی رضوانشهر از کشف بیش از پنج تن آرد احتکاری در بازرسی از انبار یک رستوران در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رضوانشهر، سرهنگ سید خلیل صفویامروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام مالی و حرکت رو به جلوی کشور می شود، اظهار کرد: برخورد با مفسدان اقتصادی و اخلالگران نظام مالی یکی از اولویت های اصلی پلیس است.

وی با اشاره به برخی سواستفاده ها در احتکار مواد گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با انجام تحقیقات از احتکار مقدار زیادی آرد داخل انبار یک رستوران در شهر رضوانشهر مطلع شده و پس از هماهنگی قضایی به آدرس این مکان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر از کشف پنج تن و 400 کیلوگرم آرد احتکار شده در بازرسی از محل مورد نظر خبر داد و با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این کشفیات را یک میلیارد و 80 میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این رابطه متهم 45 ساله با تشکیل پرونده به ادارات صمت و تعزیرات حکومتی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با محتکران تاکید کرد و گفت: پلیس با تمام توان برای برقراری نظم و امنیت تلاش می کند و مردم می توانند در صورت اطلاع از هرگونه احتکار یا قاچاق کالا، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتکار آرد داخل یک رستوران در رضوانشهر

احتکار آرد داخل یک رستوران در رضوانشهر