مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 18:052023-08-13سياسي

انتخابات فرصتی برای تقویت وحدت و همدلی در چهارمحال و بختیاری باشد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه انتخابات فرصتی برای تبیین گفتمان راه انقلاب اسلامی است، افزود: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن حسین میرزایی صبح امروز در سومین مجمع عمومی روابط عمومی های چهارمحال و بختیاری گفت: گفت وگوها باید در راستای پیشرفت و تعالی استان باشد و تنها راه برون رفت از مشکلات حرکت به سمت انجام اقدامات فرهنگی موثر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این مسیر همه باید به این باور برسیم که در استان یک خانواده هستیم و وحدت، وفاق، همدلی و هم افزایی لازمه پیشرفت این خانواده است.

وی با اشاره به اینکه امسال سال مهم و خاصی برای کشور است، افزود: چرا که مردم با حضور پُرشور در انتخابات برگ زرین دیگری را در تاریخ جمهوری اسلامی ایران رقم خواهند زد.

حسین میرزایی اضافه کرد: جلسات ستاد انتخابات از اسفندماه سال گذشته در استان آغاز شد و مصوبات تمامی نشست ها شفاف است چرا که مردم همیشه محرم نظام بوده اند.

وی بیان کرد: هر کسی که دغدغه پیشرفت استان را دارد باید به عنوان داوطلب در انتخابات شرکت کند تا رقابت بیشتری شکل بگیرد و همین رقابت سبب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات فرصتی برای تقویت وحدت و همدلی در چهارمحال و بختیاری باشد

انتخابات فرصتی برای تقویت وحدت و همدلی در چهارمحال و بختیاری باشد