مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 08:002023-07-29اقتصادي

اتمام پروژه های نیمه تمام سقز نیازمند 500 میلیارد تومان است


سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان خاطرنشان کرد: برای اتمام 55 طرح نیمه تمام شهرستان سقز 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، اکبر محمدی صبح امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان سقز، توجه به رشد و رونق اشتغال و تولید و اشتغال را از رویکردهای سازمان  مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان دانست و اظهار کرد: با اقدامات عمرانی و تخصیص اعتبار مناسب شاهد رونق در بنگاه های اقتصادی و عمرانی خواهیم بود.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان خاطرنشان کرد: برای اتمام 55 طرح نیمه تمام شهرستان سقز 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تکمیل طرح های با پیشرفت بیش از 70 درصد  اولویت سازمان در تخصیص اعتبارات در سال جاری است.

محمدی با اشاره به ظرفیت های شهرستان سقز از لحاظ فرودگاه، معادن، تجارت، کشاورزی و خدماتی، اضافه کرد: این شهرستان دارای ظرفیت های مناسب و لجستیکی برای غرب کشور است و همه بایستی برای ارتقای این جایگاه تلاش کنیم.

وی بر هزینه کرد مناسب مانده اعتبارات مصرف نشده، تکمیل هتل ورزش، استفاده از ظرفیت حقوقات دولتی از محل منابع در قالب مسئولیت اجتماعی و عقد تفاهم نامه تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام پروژه های نیمه تمام سقز نیازمند 500 میلیارد تومان است

اتمام پروژه های نیمه تمام سقز نیازمند 500 میلیارد تومان است