مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 11:322023-08-16اقتصادي

شبکه برق قروه عاری از سیم مسی شد


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از پایان شبکه سیم مسی برق در شهرستان قروه خبر داد.

- هیوا لهونیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: از مجموع 595 کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی شهرستان قروه، 487 هزار و 195 متر آن در پروژه تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار تبدیل شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، 218 هزار و 813 متر از این میزان در مناطق شهری و 268 هزار و 382 کیلومتر مربوط به نواحی روستایی بوده است.

لهونیان از صرف اعتباری بالغ بر 800 میلیارد و413 میلیون ریال در راستای اجرای طرح تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار در این شهرستان خبر داد و گفت: شهرستان قروه یکی از قطب های تولید محصولات کشاورزی استان است که تامین برق پایدار مشترکین در همه شرایط سخت سال یکی از اولویت های این مدیریت برای تقویت زیرساخت های تولید ملی است.

به گفته وی، پروژه تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار طی 3 سال اخیر در قروه کلید خورده و همزمان با هفته دولت در این شهرستان بهره برداری می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان تصریح کرد: افزایش پایداری شبکه در شرایط سخت آب و هوایی، بهبود مبلمان شهری و روستای، جلوگیری از سرقت انرژی و تجهیزات و رفع حریم مستحدثات و درنهایت استانداردسازی شبکه توزیع را از نتایج و اهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه برق قروه عاری از سیم مسی شد

شبکه برق قروه عاری از سیم مسی شد