مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-07اقتصادي

جریمه نیم میلیاردی یک واحد صنفی در رودبار


رییس دامپزشکی رودبار از جریمه 500 میلیون تومانی یک واحد بسته بندی متخلف در رودبار خبر داد.

- هومن مهدویان در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در پی کشف محموله های فاسد در بازدید از سردخانه یک واحد بسته بندی در رودبار این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در راستای طرح بازدید از سردخانه های سراسر کشور در اردیبهشت ماه امسال از یکی از سردخانه های شهرستان رودبار مقدار 10 تن مرغ منجمد خارجی، 414 کیلوگرم گوشت قرمز منجمد تاریخ گذشته و 170 کیلوگرم آلایش طیور تاریخ گذشته کشف شد.

مهدویان تصریح کرد: با هماهنگی و حضور میدانی رؤسای ادارات جهاد کشاورزی، صنعت معدن تجارت و بهداشت شهرستان رودبار در واحد مذکور صورتجلسه تنظیم و جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان رودبار ارجاع شد.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان رودبار گفت: در مرحله اول گوشت های قرمز و آلایشات منجمد به دلیل اینکه مدت زیادی از تاریخ انقضا گذشته بود و از نظر ارگانولپتیکی دارای شرایط نامناسب تشخیص داده شد که با هماهنگی رییس تعزیرات حکومتی به واحد پخت ضایعات جهت معدوم سازی حمل و معدوم شد.

وی افزود: در مرحله دوم به دلیل وجود شواهد دال به دیفراست مرغ های منجمد و بسته بندی به عنوان مرغ گرم و همچنین منقضی شدن تاریخ مرغ های منجمد، بر اساس رأی صادره توسط تعزیرات حکومت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه نیم میلیاردی یک واحد صنفی در رودبار

جریمه نیم میلیاردی یک واحد صنفی در رودبار