مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 19:252023-08-12اقتصادي

تجهیز 13 روستای بخش میانولایت تایباد به سامانه پایش تصویری


تعداد 13 روستای این بخش به سامانه پایش تصویری و دوربین مداربسته در ورودی و خروجی ها مجهز شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تایباد، کاظم رستمی امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: تعداد 13 روستای بخش میانولایت تایباد به سامانه پایش تصویری و دوربین مداربسته مجهز شده اند که در مجموع برای آنها مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار از محل دهیاری ها هزینه شده است.

بخشدار میانولایت تایباد افزود: این سامانه تصویری در ورودی و خروج روستاها با هدف کنترل ترددها، ثبت سرعت، آسیب شناسی و افزایش ضریب امنیت نصب و راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: این 13 روستا شامل حسینی، جوزقان، خیرآباد، پلبند، بهلول آباد، چهاربرجی، پساوه، سمنگان، کهجه، شیزن، سوران، استای و سرخسرا هستند.

رستمی بیان کرد: تفاهمنامه ساخت جاده مشهدریزه به روستای پلبند به طول 12 کیلومتر، میان بخشداری و اداره راهداری تایباد به امضا رسیده که با ساخت این جاده، مسیر دسترسی مردم این روستا و روستای همجوار آن، یعنی بهلول آباد، به مرکز بخش میانولایت کوتاهتر می شود.

بخشدار میانولایت تایباد تصریح کرد: پلبند یکی از روستاهای پرجمعیت شهرستان است که برای تکمیل جاده مواصلاتی آن به مشهدریزه 823 تن قیر رایگان توسط نماینده مردم در مجلس و ناحیه مقاومت بسیج جذب خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 13 روستای بخش میانولایت تایباد به سامانه پایش تصویری

تجهیز 13 روستای بخش میانولایت تایباد به سامانه پایش تصویری