مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 16:352023-08-05سياسي

افتتاح اولین کارخانه نوآوری دارویی کشور در تبریز


با حضوردهقانی فیروز آبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور، استاندار آذربایجان شرقی و رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز اولین کارخانه نوآوری دارویی کشور در تبریز افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  روح الله دهقانی فیروز آبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور ظهر امروز در بازدید از کارخانه نوآوری دارویی  اظهار کرد: در تبدیل این مکان به یک مجموعه تولید دارویی تلاش های  خیلی ارزشمندی انجام شده،  مجموعه ای که قبلا استفاده خوب و بهینه ای از آن نمی شده است حالا  مولد سازی  واقعی صورت گرفته و به کارخانه نوآور و تولید تبدیل شده است.

وی ادامه داد: با افتتاح و بهره برداری از این کارخانه تولید دارویی  جوانان صاحب فکر و ایده و شرکت های دانش بنیان می توانند به ارائه محصولات خود بپردازند و این خیلی کار ارزشمندای است.

دهقانی فیروزآبادی ادامه داد: این کارخانه فقط در حوزه دارو متمرکز است و این یک ابتکار، خلاقیت و نوآوری است که نمونه مشابهی در سایر استان ها ندارد.

هر چند در برخی شهرستان ها مشابه این مرکز وجود دارد ولی اینکه متمرکز در حوزه دارو باشد وجود ندارد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور توان فنی تبریز در خودرو سازی و داروسازی را ظرفیت بزرگی برای این شهر ذکر کرد و افزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین کارخانه نوآوری دارویی کشور در تبریز

افتتاح اولین کارخانه نوآوری دارویی کشور در تبریز