مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 17:452023-07-26سياسي

محرم شیعه را زنده نگه می دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه محرم در آینه آیین ها با حضور سهیل محمودی، محمدحسین ایمانی خوشخو، هوشنگ جاوید، داوود فتحعلی بیگی، - رییس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی گفت: یکی از عللی که باعث می شود چراغ امام حسین (ع) خاموش نشود، وجود امام عصر (عج) است که همین موضوع شیعه و نهضتش را زنده نگه می دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه محرم در آینه آیین ها با حضور سهیل محمودی، محمدحسین ایمانی خوشخو، هوشنگ جاوید، داوود فتحعلی بیگی، عیسی علیزاده، مجید ضرغامی، علیرضا تابش، رحمت امینی و سایر اساتید دانشگاه و هنرمندان عرصه هنر های آیینی ظهر امروز چهارم مرداد در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

در ابتدای مراسم پس از قرائت قرآن کریم، کلیپی عاشورایی مکن ای صبح طلوع به رهبری لوریس چکناواریان پخش شد و در ادامه سهیل محمودی ضمن خوشامد به حضار افزود: آیین سوگواری امام حسین (ع) از جدی ترین و همگانی ترین آیین های اسلام است.

یک آیین نوروزی داریم که برخاسته از مردم و یک آیین سوگ که همین محرم است.

در ادامه محمدحسین ایمانی خوشخو رییس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: در نگرش های مختلفی که ما به گردشگری فرهنگ داریم، گردشگری مقوله ای فرهنگی بر پایه تعاملات اجتماعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرم شیعه را زنده نگه می دارد

محرم شیعه را زنده نگه می دارد