مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 23:202023-08-17حوادث

حریق باردیگر به جان پارک ملی بوجاق افتاد


رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان آستانه اشرفیه از مقوع حریق در پارک ملی بوجاق در بندر کیاشهر خبر داد و گفت: از ساعت 19 امروز شاهد وقوع آتش در این پارک ملی بودیم که بلافاصله نیروهای امدادی و آتش نشانی در محل ایجاد حریق حار و شروع به اطفای آن کردند.

- خسرو آرنگ رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان آستانه اشرفیه دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار فارس در آستانه اشرفیه با اشاره به آماده باش نیروهای امدادی در خصوص مقابله با موقع آتش در چند روز گذشته اظهار کرد: ستاد مدیریت بحران شهرستان و هواشناسی از چند روز گذشته با توجه به گرمای هوا هشدار وقوع آتش در مراتع جنگلی را صادر کرده بوده و تمامی دستگاه ها در آماده باش کامل بودند.

وی، از مقوع حریق در پارک ملی بوجاق در بندر کیاشهر خبر داد و گفت: از ساعت 19 امروز شاهد وقوع آتش در این پارک ملی بودیم که بلافاصله نیروهای امدادی و آتش نشانی در محل ایجاد حریق حار و شروع به اطفای آن کردند.

رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به مهار حریق در پارک ملی بوجاق بندر کیاشهر، افزود: برای مهار کامل این آتش سه دستگاه بولدزر برای ایجاد کانال به منظور انجام عملیات خاکبرداری و اطفای حریق در محل حاضر و بعد از دو ساعت حریق به طور کامل مهار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق باردیگر به جان پارک ملی بوجاق افتاد

حریق باردیگر به جان پارک ملی بوجاق افتاد