مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-01اقتصادي

سالانه بیش از 7 هزار تن تخم مرغ در آرادان تولید می شود


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آرادان با بیان اینکه این شهرستان رتبه نخست تولید تخم مرغ در استان سمنان را دارد، گفت: سالانه بیش از هفت هزار تن تخم مرغ در این شهرستان تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آرادان، سیدمهدی حسینی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آرادان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این شهرستان دارای ظرفیت های خوبی در زمینه تولیدات بخش کشاورزی است، اظهار کرد: شهرستان آرادان رتبه نخست را در تولید تخم مرغ در استان سمنان دارد.

وی با اشاره به فعالیت 9 واحد تولیدی در این زمینه افزود: سالانه حدود هفت هزار و 820 تن تخم مرغ در شهرستان آرادان تولید می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آرادان با اشاره به ظرفیت های موجود در زمینه گلخانه در این شهرستان خاطرنشان کرد: افزایش مجتمع های گلخانه ای در این شهرستان به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دارد.

حسینی ادامه داد: در حال حاضر محصولات متعددی ازجمله خیار، گوجه، بادمجان، فلفل دلمه ای و گل آنتوریوم در گلخانه های شهرستان آرادان تولید می شود.

کاشت گل آنتوریوم در 10 هزار مترمربع از گلخانه های آرادان وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 10 هزار مترمربع از گلخانه های شهرستان آرادان به کشت گل آنتوریوم اختصاص یافته است، عنوان کرد: گل آنتوریوم جز گل های صادراتی محسوب می شود و تولید گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه بیش از 7 هزار تن تخم مرغ در آرادان تولید می شود

سالانه بیش از 7 هزار تن تخم مرغ در آرادان تولید می شود