مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 14:452023-07-24اجتماعي

مستمری بهزیستی به چندقلوها چقدر است؟


معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: از خانواده های دارای فرزند دوقلوی دهک های درآمدی 1 تا 7 حمایت می کنیم اما در رابطه با سه قلو ها تمامی دهک ها تحت پوشش خدمات قرار خواهند گرفت.

- مهری سادات موسوی، معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به حمایت های سازمان بهزیستی از خانواده چندقلو ها، اظهار کرد: ما از خانواده های دارای فرزند دوقلوی دهک های درآمدی 1 تا7 حمایت می کنیم اما در سه قلو ها تمامی دهک ها تحت پوشش خدمات ما قرار خواهند گرفت.

وی افزود: مستمری های پرداختی به خانواده های دارای فرزند دوقلو، سه، چهار و پنج قلو متفاوت است و در حال حاضر یک خانواده دارای فرزند 5 قلو بیش از دومیلیون تومان مستمری دریافت می کند.

موسوی با اشاره به میزان مستمری دریافتی خانواده های چندقلو از بهزیستی، گفت: در حال حاضر ماهانه سازمان بهزیستی برای خانواده های دارای دوقلو یک میلیون و 684هزار تومان، برای خانواده های دارای سه قلو ها و بالاتر 2میلیون و 592هزار تومان مستمری پرداخت می کند.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: در بحث تأمین شیرخشک، مسکن و اشتغال پدر خانواده چندقلو ها کمک هایی سازمان بهزیستی به این خانواده ها می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستمری بهزیستی به چندقلوها چقدر است؟

مستمری بهزیستی به چندقلوها چقدر است؟