مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-18ورزشي

ثبت بیش از 2000 تشکل اجتماعی در استان یزد


مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان یزد گفت : بیش از دو هزار انجمن مردم نهاد و موسسه خیریه در این استان به ثبت رسیده که در حوزه های مذهبی، اجتماعی، - ایسنا/یزد مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان یزد گفت : بیش از دو هزار انجمن مردم نهاد و موسسه خیریه در این استان به ثبت رسیده که در حوزه های مذهبی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و آموزشی، توانمند سازی بانوان و حوزه سلامت و جوانان فعالیت می کنند.

مهدی اقبال به مناسبت هفته تشکل ها و مشارکت های اجتماعی با اعلام این خبر اظهار کرد: انجمن های مردم نهاد و تشکل های اجتماعی با تایید و نظارت وزارت کشور و استانداری و همچنین در برخی موارد بسته به موضوع با تایید و نظارت وزارت ورزش و جوانان به ثبت می رسند و بصورت غیرانتفاعی در حوزه های مختلف به مردم خدمات اجتماعی ارائه داده و کمک کار دولت هستند.

وی با تاکید بر مسئولیت اجتماعی شرکتهای تجاری افزود : شرکت ها نه تنها در مقابل سهامداران خود مسئول هستند و بایستی بیشترین سود را به آنها برسانند بلکه شرکت های تجاری در مقابل جامعه ای که در آن فعالیت تجاری دارند و کسب منفعت و سود می کنند نیز مسئولیت دارند.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان تصریح کرد: انتظار تحقق تمام اهداف و مسئولیت های اجتماعی از دولت ها امکان پذیر نیست، بنابراین شرکت های تجاری هستند که با توجه به قدرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 2000 تشکل اجتماعی در استان یزد

ثبت بیش از 2000 تشکل اجتماعی در استان یزد