مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 09:002023-07-31فرهنگي

توزیع بودجه های فرهنگی شهرداری اهواز ناعادلانه است


دبیر سوگواره ملی تئاتر میدانی اربعین حسینی با اشاره به توزیع ناعادلانه امکانات و بودجه شهرداری اهواز به برخی از مجموعه ها، گفت: در برنامه های فرهنگی مذهبی، - مصطفی بوعذار کارگردان خوزستانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: مدیران فرهنگی شهرداری اهواز از ابتدا به کارهای نمایشی و تزیینی با هدف ارائه آمار وارقام روی آورده اند و از کارهای اثربخش و با اندیشه دور شده اند.

مدیر انجمن ادبی خوزخندان گفت: مدیری که قائل به خِرد جمعی نباشد و به دنبال رضایت نسبی برخی جریان های خودی باشد هیچگاه ماندگار نخواهد شد و نمی تواند تاثیری در فضای فرهنگی و هنری داشته باشد واین هنرمند است که با رفت وآمد این مدیران همچنان ماندگار است.

توزیع ناعادلانه بودجه و امکانات بوعذار افزود: توزیع ناعادلانه امکانات و بودجه های حمایتی به برخی از مجموعه ها و هیئت ها از سفارش پذیر بودن معاونت فرهنگی در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری خبر می دهد؛ اجرای برنامه های کوچک وبی محتوا با هدف پول پاشی وتوزیع امکانات به حلقه های کوچک کار درستی نیست .

دبیر همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور عنوان کرد: معاونت فرهنگی شهرداری اهواز در اغلب دوره ها حیات خلوت جریان های سیاسی بوده است؛ روند معیوبی که همچنان ادامه دارد وهیچ گاه بر اساس شایسته سالاری نبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بودجه های فرهنگی شهرداری اهواز ناعادلانه است

توزیع بودجه های فرهنگی شهرداری اهواز ناعادلانه است