مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 12:152023-08-16حوادث

استعلام خلافی خودرو با پلاک و احراز هویت در تلفن همراه


چنانچه می دانید که هنگام رانندگی مرتکب خطایی شده اید و مشمول پرداخت خلافی خواهید شد، می توانید به صورت عادی به پلیس +10 رجوع کرده و کارهای لازم را به سرانجام برسانید.

- چنانچه می دانید که هنگام رانندگی مرتکب خطایی شده اید و مشمول پرداخت خلافی خواهید شد، می توانید به صورت عادی به پلیس +10 رجوع کرده و کارهای لازم را به سرانجام برسانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سوپر اپلیکیشن تاپ، گمان نمی کنید که این روش زمان زیادی را از شما گرفته و درواقع، بخش عمده ای از روز خود را از دست می دهید تا نتیجه خلافی خودرو با پلاک، یکی از معدود کارهایی است که می توانید در این فضا انجام دهید.

علاوه بر این روش برای گرفتن استعلام، شیوه های دیگری هم برای این کار وجود دارد که می توانید با مراجعه به سایت اصلی و نصب اپ، به آن ها دسترسی داشته باشید.

برای پرداخت خلافی با پلاک، لازم نیست احراز هویت انجام دهید؛ چراکه شماره پلاک شما برای انجام این فرآیند کافی است و نیاز به موارد اضافه دیگری نخواهید داشت.

بهتر است این موضوع را هم مدنظر قرار دهید که این قابلیت برایتان فراهم شده تا مبلغ موردنیاز را در همان زمان و به صورت یک جا پرداخت کرده و برای این عملیات، به جای دیگری مراجعه نکنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعلام خلافی خودرو با پلاک و احراز هویت در تلفن همراه

استعلام خلافی خودرو با پلاک و احراز هویت در تلفن همراه