مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-13سياسي

راهکاری برای بهبود تمایل افراد به تسهیم دانش در شبکه های اجتماعی


در دوره زمانی فعلی که دانش بیش از هر زمان دیگری در دسترس است، تسهیم صحیح دانش بین گروه های مختلف اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است.

در این زمینه، - در دوره زمانی فعلی که دانش بیش از هر زمان دیگری در دسترس است، تسهیم صحیح دانش بین گروه های مختلف اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است.

در این زمینه، محققان کشورمان مطالعه ای را انجام داده اند که در آن، عوامل مؤثر بر تمایل افراد به تسهیم دانش در شبکه های اجتماعی بررسی و معرفی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز دانش به عنوان یک دارایی ارزشمند در سازمان ها محسوب می شود و تسهیم دانش به عنوان عنصری کلیدی در برنامه های مدیریت دانش کارآمد و مؤثر در نظر گرفته می شود.

از سویی شبکه های اجتماعی غیر رسمی مانند توییتر، اسکایپ، تلگرام و اینستاگرام به عنوان راهی مناسب و کارآمد جهت دستیابی، اشتراک و تبادل دانش بین افراد معرفی شده اند.

این نوع شبکه های اجتماعی، مجراهای اطلاع یابی را در جهت آموزش، متنوع و گسترده می کنند، به گونه ای که افراد می توانند بدون صرف وقت و هزینه جهت رفت و آمد برای حضور در محیط آموزشی، با متخصصان و پژوهشگران رشته های مختلف در تعامل باشند و اطلاعات و دانش مورد نیاز خود را سریع تر و به آسانی به دست آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکاری برای بهبود تمایل افراد به تسهیم دانش در شبکه های اجتماعی

راهکاری برای بهبود تمایل افراد به تسهیم دانش در شبکه های اجتماعی