مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:102023-08-19سياسي

تاکید القاصی بر جلوگیری از تجدید وقت بی دلیل رسیدگی به پرونده ها


رییس کل دادگستری استان تهران «تجدید اوقات بی دلیل و بدون علت» را یکی از مشکلات موجود در برخی از شعب عنوان کرد و ضمن آسیب شمردن این مساله، بر ضرورت اعمال نظارت از سوی مدیران واحدها و حوزه های قضایی به منظور اصلاح این رویه تاکید کرد.

- رییس کل دادگستری استان تهران تجدید اوقات بی دلیل و بدون علت را یکی از مشکلات موجود در برخی از شعب عنوان کرد و ضمن آسیب شمردن این مساله، بر ضرورت اعمال نظارت از سوی مدیران واحدها و حوزه های قضایی به منظور اصلاح این رویه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین نشست فصلی شورای برنامه ریزی مدیران قضایی دادگستری کل استان تهران با حضور علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران، علی صالحی دادستان تهران، یحیی جعفری رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران، معاونین قضایی رییس کل، مدیران واحدهای قضایی، روسای دادگستری ها و حوزه های قضایی استان تهران و دادستان های شهرستان های تابعه در محل دادگستری کل استان تهران برگزار شد.

حرکت بر مدار برنامه عملیاتی 1402 علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران در ابتدای این نشست با تاکید بر ضرورت حرکت بر مدار برنامه و اعمال سیاست های کلان قوه قضاییه در سطوح مختلف مدیریتی اظهار کرد: در برنامه عملیاتی که به حوزه ها و بخش های مختلف مجموعه قضایی استان تهران ابلاغ شده، ریزفعالیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید القاصی بر جلوگیری از تجدید وقت بی دلیل رسیدگی به پرونده ها

تاکید القاصی بر جلوگیری از تجدید وقت بی دلیل رسیدگی به پرونده ها