مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-20حوادث

علت آتش سوزی پاساژ قیصر اتصال در سیم کشی برق بود


مدیر عامل سازمان آتش نشانی علت حادثه پاساژ قیصر را اتصال در سیم کشی برق عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، قدرت الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی در یکصد و هفتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: آتش نشانی درگیر می شود تا به مالک بگوید می خواهد جان و مال او را نجات دهد،ما درگیری عجیبی در بازار داریم و از 715 پاساژ موجود در تهران 15 پاساژ وضعیت بحرانی دارند که 3 پاساژ بازسازی شد اما 12 پاساژ هنوز این وضعیت را دارند.

وی با بیان اینکه دسترسی به زیرزمین ها بسیار سخت و پیچیده است، یادآور شد: اتفاقی در ساعت 3 بامداد پنج شنبه در پاساژ قیصر با کاربری وسایل آرایشی و بهداشتی و خرازی رخ داد و این در شرایطی بود که میزان دپوی پاساژ پنج برابر حد استاندارد آن گزارش داده شده است.

محمدی با بیان اینکه نیروهای ما ظرف پنج دقیقه به محل حادثه رسیدند، تصریح کرد: چون درگیر بودند که خودشان آتش را خاموش کنند، 20 دقیقه دیر گزارش را اعلام کردند اما با این وجود ما 150 نیرو را با 40 دستگاه از 13 ایستگاه به محل حادثه اعزام کردیم تا از سرایت آتش به سایر واحدها جلوگیری شود.

وی افزود: علت آتش سوزی اتصال در سیم کشی برق بود و پس از آتش سوزی در سقف، این آتش به سمت زیر زمین سرایت می کند،علیرغم اینکه می گوییم پیش از انجام هر کاری در حوادث به آتش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت آتش سوزی پاساژ قیصر اتصال در سیم کشی برق بود

علت آتش سوزی پاساژ قیصر اتصال در سیم کشی برق بود