مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 07:202023-08-16پزشكي

بدهی 12 هزار میلیارد ریالی بیمه ها به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان


 رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: بیمه های مختلف، 12 هزار میلیارد ریال بابت خدمات بهداشتی و درمانی به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بدهکار هستند.

- ایسنا/اصفهان  رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: بیمه های مختلف، 12 هزار میلیارد ریال بابت خدمات بهداشتی و درمانی به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بدهکار هستند.

شاهین شیرانی، روز (سه شنبه 24 مرداد) در نشست با فرماندار، امام جمعه مدیران بهداشت و درمان و خیرین سلامت تیران و کرون اظهار کرد: طلب 12 هزار میلیارد ریالی دانشگاه علوم پزشکی از بیمه ها در پرداخت هزینه کادر درمان اختلال ایجاد می کند.

وی افزود: پرداخت حقوق کادر بهداشت و درمان، هزینه های جاری مراکز و تامین تجهیزات هزینه بالایی است که باید پرداخت شود تا مردم به راحتی از خدمات حوزه سلامت بهره مند شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اضافه کرد: عدم پرداخت این بدهی و مشکلات توزیع اعتبارات گاهی شرایط را بسیار سخت می کند.

وی با بیان اینکه تجهیز مراکز بهداشتی و درمان مورد توجه قرار دارد، تصریح کرد: باید خانه های بهداشت استانداردهای امکاناتی را داشته باشند و به همین خاطر موضوع رصد و نیازها تامین می شود.

شیرانی به بالا بودن هزینه های درمان اشاره کرد و گفت: هزینه های درمان در برابر تعرفه ها 3 درصد بیشتر است و همین موضوع باعث شده تا دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی 12 هزار میلیارد ریالی بیمه ها به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

بدهی 12 هزار میلیارد ریالی بیمه ها به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان