مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 16:102023-08-08اجتماعي

هشدار طوفان گرد و خاک به 12 استان


سازمان هواشناسی با صدور 2 هشدار زردرنگ از رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در بخش هایی از کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سازمان هواشناسی کشور درخصوص رشد ابرهای همرفتی و فعالیت سامانه بارشی همراه با رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک هشدار زردرنگ صادر کرد.

  متغیر شدن هوا در 13 استان ؛ از رگبار باران و رعد و برق تا تندباد و گرد و خاک افزایش دمای هوا در این بخش از کشوربراساس این هشدار امروز (سه شنبه) غرب خراسان شمالی، گلستان، قزوین، زنجان، همدان، مرکزی، قم، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، شرق لرستان، یزد، هرمزگان، فارس و دامنه و ارتفاعات در نیمه غربی کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان و فردا (چهارشنبه) دامنه و ارتفاعات در مازندران، البرز، تهران، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، شرق لرستان، جنوب همدان، جنوب مرکزی، شمال شرق و غرب هرمزگان، جنوب و جنوب غرب کرمان درگیر مخاطرات جوی خواهند بود.

بر اثر این مخاطره جوی احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال جاری شدن روان آب، احتمال سیلاب و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها و مسیلها، صاعقه، وزش باد، در نواحی مستعد خیزش گردوخاک، احتمال خسارت به سازه های موقت از جمله بنرها، داربست ها و تابلوهای تبلیغاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار طوفان گرد و خاک به 12 استان

هشدار طوفان گرد و خاک به 12 استان