مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 12:302023-08-02سياسي

راه کوتاه مدت برای ایجاد اشتغال، مهارت آموزی است


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان گفت: راه کوتاه مدت ایجاد اشتغال، مهارت آموزی رشته های مختلف فنی و حرفه ای است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، جلیل شهریاری در نشست قرارگاه مهارت آموزی با حضور گروه های جهادی فعال، اظهار کرد: با هدف مردمی سازی آموزش های فنی و حرفه ای با دهیاران، فعالان اجتماعی، اصناف و روحانیون، گروه های جهادی و رسانه ها و افراد صاحب تریبون نشست توجیهی برگزار تا آنان بتوانند افراد هدف را برای فراگیری آموزش های مهارتی تشویق کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان افزود: تلاش میکنیم با توانمندسازی جوانان بیکار آنان را از افتادن در دام مشاغل کاذب و مدرک گرایی نجات داده و زمینه اشتغال پایدار و سالم را فراهم کنیم.

این مسئول ادامه داد: همچنین توانمند سازی جوانان استان، ضریب استفاده از نیروی کار غیربومی را کمتر می کند و هر منطقه میتواند از نیروی کار بومی برای پیشبرد امور استفاده کند.

وی گفت: کمترین ضریب بیکاری را از فارغ التحصیلان فنی و حرفه ای داریم چرا که آموزش منتج به اشتغال را در بین مردم ترویج می دهد.

شهریاری گفت: جمعیت تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی را میتوانیم با آموزش های فنی و حرفه ای خودکفا و توانمندسازیم، راه کوتاه مدت ایجاد اشتغال، مهارت آموزی رشته های مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه کوتاه مدت برای ایجاد اشتغال، مهارت آموزی است

راه کوتاه مدت برای ایجاد اشتغال، مهارت آموزی است