مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-17فرهنگي

کاشان میزبان جشنواره تئاتر بچه های مسجد


هم زمان با هفته جهانی مسجد جشنواره مردمی «تئاتر بچه های مسجد» گرامیداشت هنرمند شهید عباس درستکار در دارالمؤمنین کاشان برگزار می شود.

- محمدعلی فرجی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهارداشت: ایجاد زمینه رشد و ارتقا هنری گروه های نمایشی، مسجد محوری و تمرکز بر تئاتر از اهداف دومین برگزاری جشنواره مردمی تئاتر بچه های مسجد است.

وی با اشاره به اینکه شعار جشنواره تئاتر برای همه اظهار داشت: 110 نفر هنرمند، 11 نمایش را در سه سانس و به مدت چهار روز در تماشاخانه های ماه و سپهر فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برای تماشای عموم علاقه مندان به صورت رایگان به نمایش خواهند گذاشت.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان تصریح کرد: 11 گروه نمایشی 25 تا 28 مردادماه در فرهنگ سرای مهر با داوری داوران رقابت خواهند کرد.

فرجی بابیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت، تاریخ انقلاب، تحکیم بنیان خانواده و فرهنگ بومی و محلی، ارائه راهکار مناسب برای پر کردن اوقات فراغت جوانان با میزان اثرگذاری مفاهیم انسانی و دینی به نسل جوان از موضوعات رویداد تئاتر بچه های مسجد است یادآور شد: محسن خسروی به عنوان دبیر، رضا دلالت، حسین سنگین باف و فریبا گلابچیان به عنوان داوران این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشان میزبان جشنواره تئاتر بچه های مسجد

کاشان میزبان جشنواره تئاتر بچه های مسجد