مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 20:252023-07-29بين الملل

حزب الله: خاک لبنان را از چنگ دشمن صهیونیستی آزاد می کنیم


رییس هیأت شرعی جنبش حزب الله لبنان ضمن اعلام آمادگی برای مقابله با مستکبران، گفت که حزب الله با این اقدام در پی تحقق رؤیایی آزادسازی خاک لبنان از چنگ دشمن صهیونیستی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد یزبک رییس هیأت شرعی جنبش حزب الله لبنان بعد از ظهر امروز شنبه تأکید کرد که این جنبش، در تمامی میادین، آماده مقابله با همه مستکبران است.

یزبک با بیان اینکه حزب الله با این اقدام در پی تحقق رؤیایی آزادسازی خاک لبنان از چنگ دشمن صهیونیستی است، گفت: به فضل راه امام حسین (ع) و خون مجاهدان و شهدایی که ریخته شد، [بخش اعظم خاک] لبنان از چنگ دشمن صهیونیستی آزاد شد.

حزب الله پانزدهم تیر ماه طی بیانیه ای درباره تحرکات مشکوک رژیم صهیونیستی در بخش شمالی شهرک مرزی الغجر، هشدار داد و اعلام کرد: اخیراً نیروهای اشغالگر صهیونیست اقدامات خطرناکی را در بخش شمالی شهرک مرزی الغجر انجام داده اند.

منطقه ای که سازمان ملل آن را بدون بحث و مناقشه به عنوان بخشی از خاک لبنان به رسمیت می شناسد.

اقدامات مشکوک رژیم صهیونیستی در بخش شمالی شهرک مرزی الغجر، شامل کشیدن سیم خاردار و احداث دیوار سیمانی در اطراف شهرک، مشابه کاری که در حال انجام در مرز لبنان و فلسطین اشغالی است، می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله: خاک لبنان را از چنگ دشمن صهیونیستی آزاد می کنیم

حزب الله: خاک لبنان را از چنگ دشمن صهیونیستی آزاد می کنیم