مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-22حوادث

دریافت گذرنامه زیارتی در 7 روز کاری


فرمانده نیروی انتظامی گلستان از صدور گذرنامه زیارتی تنها با 50 هزار تومان ویژه زائران اربعین خبر داد و افزود: این گذرنامه ها در مدت هفت روز کاری صادر می شود.

- ایسنا/گلستان فرمانده نیروی انتظامی گلستان از صدور گذرنامه زیارتی تنها با 50 هزار تومان ویژه زائران اربعین خبر داد و افزود: این گذرنامه ها در مدت هفت روز کاری صادر می شود.

سردار محمدسعید دادگر صبح سه شنبه 31 مرداد 1402 در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از اول تیر ماه تا امروز حدود 3 هزار و 600 گذرنامه صادر شده و 2 هزار برچسب زنی نیز بر روی گذرنامه های فاقد اعتبار انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به اینکه هموطنان می توانند یک بار در سال برای سفر عتبات عالیات از گذرنامه زیارتی استفاده کرده و از کشور خارج شوند، گفت: صدور گذرنامه زیارتی در ایام اربعین انجام می شود و هم استانی ها می توانند برای سفر به عتبات با پرداخت مبلغ 50 هزار تومان درخواست خود را ارائه دهند و گذرنامه زیارتی دریافت کنند.

وی برچسب زدن به گذرنامه های تاریخ گذشته و سالم را یکی دیگر از خدمات ارائه شده به منظور تسهیل در سفر زائران عتبات عالیات برشمرد و افزود: زائران سفر اربعین که اعتبار گذرنامه های آنان به پایان رسیده اما گذرنامه آن ها فاقد سوراخ شدگی و پانچ باشد می توانند با مراجعه به مراکز ادار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت گذرنامه زیارتی در 7 روز کاری

دریافت گذرنامه زیارتی در 7 روز کاری