مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 09:152023-07-31سياسي

جهاد دانشگاهی کارسازترین گزینه ها را برای رفع مشکلات منطقه سیستان عملیاتی کند


جهاددانشگاهی می تواند بهترین و مقرون به صرفه ترین و در عین حال کارسازترین گزینه ها را با استفاده از توان جوانان انقلابی، - ایسنا/سیستان و بلوچستان امام جمعه هیرمند گفت: جهاددانشگاهی می تواند بهترین و مقرون به صرفه ترین و در عین حال کارسازترین گزینه ها را با استفاده از توان جوانان انقلابی، برای رفع موانع و مشکلات منطقه سیستان عملیاتی کند.

حجت الاسلام راشکی در گفت وگو با ایسنا- افزود: جهاددانشگاهی با تکیه بر توان علمی فرزندان اندیشمند و فداکار مملکت اسلامی و با درنظر گرفتن طرح های مهم در پیش رو، می تواند بهترین و مقرون به صرفه ترین و در عین حال کارسازترین گزینه ها را با استفاده از توان جوانان انقلابی، برای رفع مشکلات منطقه سیستان عملیاتی کند.

راشکی بیان کرد: جهاددانشگاهی از جمله نهادهایی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفته است و توانسته در اوج تحریم ها و شیطنت های دشمنان، با رویکرد جهادی و انقلابی، دستاوردهای مهم علمی و پژوهشی را در زمینه های مختلف برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

وی ادامه داد: این نهاد با تکیه بر توان علمی فرزندان اندیشمند و فداکار مملکت اسلامی و مراجعه به مطالعات و تحقیقات مراکز علمی و پژوهشی در قبل و بعد از انقلاب و با درنظر گرفتن طرح های مهم پیش رو، می تواند بهترین و مقرون به صرفه ترین و در عی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی کارسازترین گزینه ها را برای رفع مشکلات منطقه سیستان عملیاتی کند

جهاد دانشگاهی کارسازترین گزینه ها را برای رفع مشکلات منطقه سیستان عملیاتی کند