مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 23:502023-07-29اقتصادي

برای ایجاد کشت و صنعت جدید، سه منطقه از لرستان بررسی می شوند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: برای ایجاد مجتمع کشت و صنعت جدید در استان سه منطقه به منظور انتخاب مکان مناسب بررسی می شوند.

- ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: برای ایجاد مجتمع کشت و صنعت جدید در استان سه منطقه به منظور انتخاب مکان مناسب بررسی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیروس ابراهیمی روز شنبه (7 مرداد) در حاشیه جلسه هماهنگی ایجاد مجتمع کشت و صنعت جدید استان با سرمایه گذاری شیر پگاه، اظهار کرد: از بین سه منطقه شیراوند درب گنبد شاهزاده محمد کوهدشت، سراب غضنفر و یکی از شهرک های دام بروجرد پس از بررسی های به عمل آمده یک مکان برای ایجاد مجتمع کشت و صنعت جدید انتخاب خواهد شد.

وی تصریح کرد: مدیرعامل و کارشناسان شیر پگاه لرستان به نمایندگی از صنایع شیر پگاه کشور برنامه بررسی و پایش زیرساختی این سه منطقه را طی روزهای آینده انجام خواهند داد.

معاون استاندار خاطرنشان کرد: ایجاد مجتمع جدید کشت و صنعت در استان با سرمایه گذاری صنایع شیر پگاه کشور دو هفته قبل و به دنبال سفر باروت کوب مدیرعامل شیر پگاه کشور به لرستان در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

گفتنی است، در این جلسه هماهنگی مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری و مدیران دستگاه های اجرایی ذی ربط استان نیز حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای ایجاد کشت و صنعت جدید، سه منطقه از لرستان بررسی می شوند

برای ایجاد کشت و صنعت جدید، سه منطقه از لرستان بررسی می شوند