مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 11:402023-07-26اجتماعي

محدودیت های ترافیکی روز تاسوعا و عاشورای حسینی در اردبیل


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل در جهت برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر مراسمات عزاداری ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و همچنین در جهت ارتقاء ضریب ایمنی عزاداران حسینی محدودیت و تمهیدات ترافیکی را در تمامی .

- ایسنا/اردبیل رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل در جهت برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر مراسمات عزاداری ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و همچنین در جهت ارتقاء ضریب ایمنی عزاداران حسینی محدودیت و تمهیدات ترافیکی را در تمامی شهرهای استان به مرحله اجرا خواهد گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حجت فتاحی افزود: در این راستا در مرکز استان اردبیل در روز تاسوعا از ساعت 1200 ظهر تا اتمام مراسم تمامی مسیرهای منتهی به چهاراه عالی قاپو از جمله تقاطع باغمیشه، تقاطع بازار و چهاراه امام به عالی قاپو و همچنین تمامی تقاطع ها و میادین منتهی به هسته مرکزی و محل اجرای مراسمات محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی همچنین اظهار کرد: در روز تاسوعا از ساعت 0600 صبح تمامی تقاطع ها و میادین منتهی به رینگ هسته مرکزی از جمله 1- تقاطع یاقوت و بهشت فاطمه به پیر عبدالملک 2- تقاطع ورزش، میدان شریعتی، چهاراه امام، تقاطع باغمیشه منتهی به عالی قاپو 3- میدان مخابرات تقاطع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترافیکی روز تاسوعا و عاشورای حسینی در اردبیل

محدودیت های ترافیکی روز تاسوعا و عاشورای حسینی در اردبیل