مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 21:102023-08-09سياسي

امربه معروف و نهی از منکر محور تعاملات اجتماعی و نظارت همگانی است


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان گفت: کسانی که در عرصه های مختلف مشغول فعالیت هستند، در عرصه امربه معروف و نهی از منکر تکلیف ویژه ای دارند.

- ایسنا/لرستان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان گفت: کسانی که در عرصه های مختلف مشغول فعالیت هستند، در عرصه امربه معروف و نهی از منکر تکلیف ویژه ای دارند.

حجت الاسلام یونس مهدوی نیا هجدهم مردادماه در مراسم معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بروجرد اظهار کرد: امربه معروف و نهی از منکر ریشه در فطرت، قرآن، سنت نبوی، عقل و اندیشه بشری دارد و این فریضتین واجب مخصوص یک زمان و دین خاص نیست.

وی با بیان اینکه قرآن برای بیان اهمیت ویژه این فریضتین الهی اولین آمربه معروف و ناهی از منکر را خود خداوند معرفی می کند، ادامه داد: انبیاء الهی اهل امر به معروف و نهی از منکر بودند.

مهدوی نیا با تأکید بر اینکه باید نسبت به فریضتین امربه معروف و نهی از منکر اهتمام ویژه ای داشته باشیم، خاطرنشان کرد: کسانی که در عرصه های مختلف مشغول فعالیت هستند، در عرصه امربه معروف و نهی از منکر تکلیف ویژه ای دارند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان خطاب به مسئولین با اشاره به آیاتی از قرآن، گفت: اگر می خواهید در سیستم یاری خداوند قرار بگیرید، امربه معروف و نهی از منکر فراموش نشود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امربه معروف و نهی از منکر محور تعاملات اجتماعی و نظارت همگانی است

امربه معروف و نهی از منکر محور تعاملات اجتماعی و نظارت همگانی است