مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 10:352023-07-30اقتصادي

نرخ نامه لباس مدارس اعلام شد


معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با اشاره اهمیت لباس فرم در مدارس گفت: نرخنامه اعلام شده و دریافت هر وجه اضافی در قالب لباس مدارس یا سرویس با عناوینی چون همیاری مدارس و خدمات سفارشی ممنوع است.

- مرتضی بیدآبادی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه لباس فرم مدارس از راهکارهای عالی برای یکپارچه کردن دانش آموزان در مدارس است اظهار کرد: پوشیدن این نوع از لباس فرم مدارس سبب می شود که مدرسه ها دارای ظاهری یکپارچه و از نظم خاصی نیز برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر مدیران مدارس فرم های مخصوصی را برای دانش آموزان خود در نظر می گیرند افزود: پوشیدن فرم یکسان تأثیر مثبتی روی عزت نفس دانش آموزان دارد بنابراین با لباس متحدالشکل دیگر کسی لباس خود را با دیگری مقایسه نمی کند.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با تاکید بر اینکه با لباس فرم همگی از نظر ظاهری شبیه هم هستند یادآور شد: پوشیدن لباس فرم سبب هویت بخشی به دانش آموزان می شود از همین رو در حال حاضر برای جلوگیری از تخلف در این زمینه نرخ نامه اعلام شده تا مشکلات چنددستگی در قیمت به وجود نیاید.

وی خاطرنشان کرد: مدیران مدارس موظف هستند شماره تلفن تعزیرات حکومتی و اداره  صنعت، معدن و تجارت را در معرض دید اولیای دانش آموزان در دفتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ نامه لباس مدارس اعلام شد

نرخ نامه لباس مدارس اعلام شد