مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 11:412023-07-31سياسي

رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در استان مرکزی اجرا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محمد گودرزی امروز در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی 3 در سطح استان مرکزی اظهار کرد: مرحله سوم رزمایش جهادگران فاطمی از فردا تا 19 مرداد ماه به مدت 10 روز همزمان با دیدار تاریخی امام خامنه ای(مدظله العالی) با جهادگران و بسیج سازندگی برگزار می شود.

وی افزود: در این رزمایش جهادگران در گروه های تخصصی در مناطق کم برخوردار خدمات درمانی، اقتصادی، علمی، آموزشی، فرهنگی، عقیدتی و عمرانی به ولی نعمتان انقلاب در حاشیه شهرها و مناطق محروم و روستاهای محروم ارائه خدمات می دهند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه جهادگران تاکنون خدمات متعدد در راستای محرومیت زدایی و مردم یاری ارائه کرده اند، گفت: ارائه خدمت بی منت اساس کار جهادگران است.

گودرزی یادآور شد: رزمایش جهادگران فاطمی 3 به منظور هم افزایی و نمایش گسترده فعالیت های گروه های جهادی، گسترش گفتمان، فرهنگ و تفکر حرکت های جهادی در سطح جامعه و نیز گسترش خدمت رسانی و ایجاد برابری اجتماعی و حمایت از اقشار کم برخوردار اجرا می شود.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت متخصصان به عنوان اساس کار جهادی است، افزود: در این رزمایش گروه های جهادی تخصصی اقشار مختلف با ایجاد قرارگاه جهادی به منظور پشتیبانی از گروه های جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در استان مرکزی اجرا می شود

رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در استان مرکزی اجرا می شود