مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 22:202023-08-17سياسي

دشمنان از قرآن واهمه دارند


استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه دشمنان از قرآن واهمه دارند، گفت: دشمنان، قرآن کریم را تهدیدی برای رسیدن به منافع خود می دانند.

  - ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه دشمنان از قرآن واهمه دارند، گفت: دشمنان، قرآن کریم را تهدیدی برای رسیدن به منافع خود می دانند.

  محمدطیب صحرایی، امروز(26 مرداد) در مراسم اختتامیه مرحله استانی چهل وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، ضمن محکومیت هر نوع اهانت به قرآن کریم، گفت: دشمنان، قرآن کریم را تهدیدی برای رسیدن به منافع خود می دانند و از این جهت قرآن را مورد حمله قرار می دهند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: اینکه دشمنان ما امروز به ساحت قرآن اهانت می کنند و یا در حرم مطهر شاه چراغ به زوار حمله می کنند، برای این است که مسلمانان را از قرآن دور کنند.

وی اشاره ای هم به مطرح شدن عناوینی مثل قرآن سکولار و یا هیئت سکولار در سطح جامعه داشت و گفت: ما قرآن سکولار و هیئت سکولار نداریم و دین را از سیاست جدا نمی دانیم.

صحرایی با اشاره به سیاسی بودن دین اسلام، گفت: سیاست را نمی توان از اسلام جدا کرد، چون اسلام بدون سیاست همان چیزی است که دشمنان می خواهند و اگر سیاسی بودن را از اسلام بگیریم دیگر چیزی از آن باقی نخواهند ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان از قرآن واهمه دارند

دشمنان از قرآن واهمه دارند