مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-11سياسي

جوانان ما در حوزه اشتغال سردرگم اند و نمی دانند کجا بروند


جوانان ما در حوزه اشتغال با یک سردرگمی مواجه هستند و نمی دانند به کجا مراجعه کنند به طوری که ادارات ذیربط این حوزه بود و نبودشان یکی است و خیلی فرق ندارد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لالی حجت الاسلام عباس جعفری خطیب جمعه شهرستان لالی در نماز جمعه این هفته با اشاره به 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک عنوان کرد : در شهرستان ما زمینی برای صنایع کوچک تعبیه شده اما در همین حد مانده و عدم محوطه سازی و عدم تعیین نیروی مناسب نشان از عدم داشتن برنامه مناسب در حمایت از صنایع کوچک در شهرستان ماست .

وی عنوان کرد : جوانان ما در حوزه اشتغال با یک سردرگمی مواجه هستند و نمی دانند به کجا مراجعه کنند به طوری که ادارات ذیربط این حوزه بود و نبودشان یکی است و خیلی فرق ندارد .

حجت الاسلام عباس جعفری در ادامه به سالروز مقاومت اسلامی پرداخته و بیان داشت : فرهنگ مقاومت بود که امروز آمریکایی ها را از منطقه بیرون کرد و برنده واقعی این نبردها نیروهای مقاومت بودند در حالی که هزینه ها و نیروهای دشمن به مراتب بیشتر بوده است وی در ادامه به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اشاره و اظهار داشت : اسرای ما بسیار متفاوت بودند که یکی از این تفاوت ها این بود که تا آخرین لحظه نبرد خود را انجام می دادند در حالی که نیروهای دشمن به صورت گروهی و راحت تسلیم می شدند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان ما در حوزه اشتغال سردرگم اند و نمی دانند کجا بروند

جوانان ما در حوزه اشتغال سردرگم اند و نمی دانند کجا بروند