مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 11:452023-08-05اقتصادي

کارفرمایان کارگران غیرمجاز افغان 720 میلیون تومان جریمه شدند


رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردستان گفت: به همراه تعدادی از دستگاه های شهرستان از 10 واحد شهرستان که احتمال حضور کارگران غیرمجاز افغانی داشتند بازرسی انجام شد و نهایتاً 7 واحد، - ایسنا/اصفهان رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردستان گفت: به همراه تعدادی از دستگاه های شهرستان از 10 واحد شهرستان که احتمال حضور کارگران غیرمجاز افغانی داشتند بازرسی انجام شد و نهایتاً 7 واحد، 720 میلیون تومان جریمه نقدی شدند.

وحید نقوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه اردستان از شهرستان های ممنوع به کارگیری اتباع بیگانه به شمار می رود گشت های مشترک بازرسی از اصناف و واحدهای صنعتی و تولیدی آغاز شده است.

وی افزود: علیرغم تلاش بسیار دستگاه های نظارتی برای کنترل و اعمال سخت گیری برای جلوگیری از ورود نیروهای اتباع بیگانه، اما همچنان مشاهده می شود برخی از کارفرمایان اقدام به کارگیری نیروهای افغانی می کنند.

مطابق قانون کار، اتباع بیگانه ای که فاقد پروانه کار، پروانه کار موقت یا کارت کار موقت باشند، اجازه اشتغال در شهرستان اردستان را ندارند.

رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردستان با بیان اینکه کارفرمایانی که اتباع بیگانه بدون مجوز را به کارگیری نمایند متخلف محسوب شده و مشمول جریمه خواهند شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارفرمایان کارگران غیرمجاز افغان 720 میلیون تومان جریمه شدند

کارفرمایان کارگران غیرمجاز افغان 720 میلیون تومان جریمه شدند