مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 22:302023-08-10فرهنگي

نمایشگاه مطبوعات بعد از 6 سال توقف پاییز 1402 برگزار می شود


معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نمایشگاه مطبوعات نزدیک به 6 سالی است که متوقف شده و امسال قرار است تا در پاییز این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، فرشاد مهدی پور امشب در نشست صمیمی معاون امور مطبوعات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب رسانه آذربایجان شرقی اظهار کرد: با توجه به سیری که روزنامه نگاری در این خطه داشته است و همچنین نقش این استان در ایجاد تمدن جدید گواه بر اهمیت این خطه است.

وی با اشاره به انقلاب مشروطیت و نقش اثرگذار تبریزی ها گفت: امروز عرصه، عرصه فعالیت تولید محتوا در مرکز نیست و هرکسی در هر جای این کشور باشد  با حداقلی از این توانایی می تواند وارد حوزه تولید محتوا شود.

معاون امور مطبوعات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر رویکرد استان متناسب با رویکرد ضد امپریالیسمی، گفت: بزرگترین جنگ تاریخ بشریت علیه جمهوری اسلامی به اجرا درآمد ولی ما از یک سکان داری و ثبات در این خطه روبه رو بودیم.

مهدی پور خاطرنشان کرد: بزرگترین شاعر کشور، از این دیار (استان آذربایجان شرقی) است و نماد ایران است.

وی گفت: وقتی سرود ای ایران را هم می خوانیم طبق محتوایش می خواهد برساند که همه منافع برای ایران است و نباید کاری کرد که ضد منافع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه مطبوعات بعد از 6 سال توقف پاییز 1402 برگزار می شود

نمایشگاه مطبوعات بعد از 6 سال توقف پاییز 1402 برگزار می شود