مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 00:002023-08-12اقتصادي

واردات 19 دستگاه اتوبوس ویژه اربعین حسینی در استان همدان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: 19 دستگاه اتوبوس با کارکرد کمتر از 5 سال ویژه اربعین حسینی (ع)  از طریق سازمان راهداری و وزارت صنعت معدن و تجارت وارد شده است.

- همدان-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: 19 دستگاه اتوبوس با کارکرد کمتر از 5 سال ویژه اربعین حسینی (ع)  از طریق سازمان راهداری و وزارت صنعت معدن وتجارت وارد شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهرداد آهکی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرسودگی ناوگان حمل و نقل اظهار کرد: با توجه به فرسودگی و عمر زیاد وسایل حمل و نقل عمومی و کمبود ناوگان، در سال جاری 3 برابر ظرفیت سال گذشته برای بازسازی ناوگان لیست اولیه از انجمن ها گرفته شده است که به محض ابلاغ دستورالعمل موصوف و مشخص شدن بانک های عامل افراد معرفی خواهند شد.

وی افزود: به دلیل کمبود ناوگان مسافربری جاده ای در اربعین سال گذشته اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای تمهیدات لازم به منظور تأمین نیاز زائران و همچنین ناوگان در راه مانده در موسم اربعین اندیشیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان بابیان اینکه تجربیات سال های گذشته از مراسم اربعین لزوم آسیب شناسی و راهکارهای مناسب برای برگزاری اربعین سال جاری انجام شده است، گفت: در این خصوص لزوم بکارگیری ناوگان غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات 19 دستگاه اتوبوس ویژه اربعین حسینی در استان همدان

واردات 19 دستگاه اتوبوس ویژه اربعین حسینی در استان همدان