مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 19:152023-08-07حوادث

ارجاع پرونده 1300 میلیاردی پیش فروش خودرو به دادگستری البرز


در دو ماه گذشته چهار پرونده پیش فروش گسترده خودرو در کرج با حداقل 2 هزار شاکی و با یک هزار و 300 میلیارد تومان کلاهبرداری به دستگاه قضا ارجاع داده شد.

- ایسنا/البرز رییس کل دادگستری البرز گفت: در دو ماه گذشته چهار پرونده پیش فروش گسترده خودرو در کرج با حداقل 2 هزار شاکی و با یک هزار و 300 میلیارد تومان کلاهبرداری به دستگاه قضا ارجاع داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین فاضلی هریکندی در نشست مطبوعاتی روز دوشنبه 16 مرداد با اشاره به اینکه جرم 78 درصد زندانیان استان مربوط به جرم سرقت یا مواد مخدر است، اظهار کرد: باید ریشه جرایم به خوبی موشکافی شود چرا که در جرمی مثل سرقت عامل اصلی وقوع بیکاری یا عدم شغل ثابت است.

وی با اشاره به اینکه تراکم زندان های البرز بالا است و بر همین اساس دادگستری سیاست حبس زدایی را در دستور کار خود قرار داده، گفت: اگر فردی بار اول مرتکب جرمی به جز سرقت یا مواد مخدر شده باشد و شاکی خصوصی نداشته باشد سعی می شود تا جای امکان نگاه ارفاقی اعمال شود.

وی ابراز کرد: اما اگر با سارقان و مجرمان حوزه مواد مخدر بدون هیچ اغماضی برخورد می شود چون اگر به آنها سخت نگیریم و آزاد بشوند، امنیت و آسایش مردم را به خطر می اندازند.

این مسئول در ادامه به تعطیلی همیشگی زندان رجایی شهر اشاره کرد و افزود: خروج زندان ها از شهر به ویژه رجایی شهر مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع پرونده 1300 میلیاردی پیش فروش خودرو به دادگستری البرز

ارجاع پرونده 1300 میلیاردی پیش فروش خودرو به دادگستری البرز