مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 17:552023-08-21فرهنگي

جشنواره بین المللی قصه گویی در گیلان برگزار می شود


مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از برگزاری جشنواره بین المللی قصه گویی در اول آبان ماه امسال در استان گیلان خبر داد و گفت: قصص قرآنی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، سیدجلیل میرعظیمی جیرسرایی امروز در سفری که به شهرستان رودسر برای دیدار با سرپرست فرمانداری این شهرستان داشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری کلاس های کانون پرورش کودکان و نوجوانان با محوریت کتاب است.

وی کشف استعدادهای برتر و مستعد در کنار کتاب و کتابخوانی را از اولویت های کار کانون پرورش کودکان و نوجوانان دانست و افزود: همه فعالیت های کانون پرورشی با محوریت کتاب و کتابخوانی است که در این مکان غیراجباری استعدادهای کودکان و نوجوانان بعد از یک دوره کوتاه کشف و متناسب با آن ادامه مسیر می دهند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به اینکه بیش از 60 نوع فعالیت در مراکز کانون پرورش فکری به کودکان ارائه می شود، گفت: در سطح استان گیلان 31 مرکز ثابت و هشت مرکز سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت می کنند که مرکز رودسر جزو مراکز خوب و درجه یک در سطح استان است.

  میرعظیمی با اشاره به غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در فصل تابستان تصریح کرد: تمام مشتریان کانون پرورش کودکان و نوجوانان دانش آموزان هستند و این مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره بین المللی قصه گویی در گیلان برگزار می شود

جشنواره بین المللی قصه گویی در گیلان برگزار می شود