مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:352023-08-16اجتماعي

موکب های اربعین حسینی در مرز تمرچین آماده استقبال از زائران هستند


مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: موکب های اربعین حسینی در مرز تمرچین از 26 مردادماه آماده استقبال از زائران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیمان آرامون سه شنبه شب در جلسه هماهنگی اربعین حسینی در مرز تمرچین از کاهش زمان عبور از مرز به زیر 3 دقیقه خبر داد و افزود: با راه اندازی 38 گیت گذرنامه روزانه 50 هزار نفر بدون معطلی می توانند از خاک کشورمان عبور کنند.

وی با بیان اینکه ستاد اربعین آغاز خدمات رسانی موکب ها را از 27 مرداد اعلام کرده است اما در تمرچین از 26 مرداد آمادگی استقبال از زائران اربعین حسینی را داریم.

آرامون در رابطه با پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: رویکرد راهداران آذربایجان غربی در راستای آماده سازی برای تردد زوار حسینی در چند رویکرد تعریف شد که روکش محورهای اصلی و فرعی منتهی به مرز تمرچین رویکرد اول ما بود و در روزهای آینده کلیه پروژه ها به بهره برداری خواهند رسید.

وی در بحث ایمنی، اورهال 100 کیلومتر از روشنایی محورهای مواصلاتی در دستور کار قرار دارد و این پروژه در اکثر محورها فعال بوده و هم اکنون روشنایی برخی محورها اورهال شده و در حال بهره برداری است.

آرامون خاطر نشان کرد: دومین رویکرد راهداری نیز افزایش ضریب ایمنی جاده های منتهی به مرز تمرچین بود که از سال گذشته در محور پیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب های اربعین حسینی در مرز تمرچین آماده استقبال از زائران هستند

موکب های اربعین حسینی در مرز تمرچین آماده استقبال از زائران هستند