مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 08:402023-08-08سياسي

چمران: سازندگان غیرمجاز با تفنگ و قداره ساختمان می سازند


رییس شورای شهر تهران به ساخت و سازهای غیرقانونی در شهر اشاره کرد و گفت:افرادی که اقدام به ساخت و ساز غیرقانونی می کنند، مافیا هستند و با قداره و تفنگ می آیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی فارسُ، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در حاشیه جلسه علنی امروز شورای شهر ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: قرار بود امروز معاونت فرهنگی اجتماعی گزارشی از عملکرد خود ارائه دهد؛ ولی به دلیل حادثه ناگوار منطقه 19 که منجر به فوت 5 نفر از عزیزان شد (شهید خدمت شدند) برنامه تغییر کرد و قرار شد شهردار منطقه 19، مدیرعامل آتش نشانی و .

در شورا حاضر شده و گزارشی ارائه دهند تا هم مردم و هم اعضای شورای شهر در جریان دقیق این حادثه قرار گیرند.

وی با بیان اینکه انتخابات هیأت رییسه شورای شهر برای سال سوم امروز انجام می شود، گفت: بعد از این کار یک نامگذاری و بررسی باغات را داریم.

رییس شورای شهر تهران به بحث ساخت و سازهای غیرمجاز اشاره کرد و گفت: باید یک هماهنگی های منسجمی صورت گیرد ما با آقای منتظری هماهنگی کرده بودیم که مأمورین شهرداری از طریق قوه قضاییه حکم گرفته و اقدام به تخریب کنند.

چمران اضافه کرد: برای من همیشه این سوال است که چرا باید عده ای تخلف کنند و بعد به ماده 100 بروند یا نروند! سپس ما حکم قضایی بگیریم و ما آن ملک غیرقانونی را تخریب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمران: سازندگان غیرمجاز با تفنگ و قداره ساختمان می سازند

چمران: سازندگان غیرمجاز با تفنگ و قداره ساختمان می سازند