مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 17:102023-08-20سياسي

باغ نارنجستان شیراز روز گذشته بازگشایی شد


رییس دانشگاه شیراز با اشاره به حوادث پیش امده در باغ نارنجستان قوام و تعطیلی این باغ موزه تحت نظارت دانشگاه از بازگشایی این باغ در روز گذشته خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد موذنی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بخش زیادی از زمان دانشگاه صرف موضوعات حاشیه ای می شود، گفت: متاسفانه حواشی انقدر زیاد است که زمان و انرژی زیادی را از ما می گیرد.

  وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاران ارزیابی جایگاه دانشگاه شیراز در سطح ملی و بین المللی را بر اساس رتبه بندی های مختلف جایگاه مناسبی دانست و با اشاره به اینکه نبود نام دانشگاهی در یک ارزیابی نشانه افت کمی و کیفی آن دانشگاه نیست.

  وی ادامه داد: چنانچه براساس مجموعه ارزیابی های پایگاه های علم سنجی و نظام های رتبه بندی، دانشگاه شیراز همواره بین 5 یا 6 دانشگاه برتر کشور و همچنین جزء 800 دانشگاه برتر جهان قرار دارد که این رتبه در سال جاری هم بهبود خواهد یافت.

  موذنی افزود: در ارزیابی های جهانی تا سال 2021، دانشگاه شیراز در مجموع دارای امتیاز 801 تا 1000 بود اما طی سال های 2022 و 2023 شاهد ارتقاء رتبه این دانشگاه و قرار گرفتن در رتبه های 751 تا 800 بوده ایم و در نظام نیچراندکس، دانشگاه شیراز رتبه اول را بین دانشگاه های ایران کسب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ نارنجستان شیراز روز گذشته بازگشایی شد

باغ نارنجستان شیراز روز گذشته بازگشایی شد