مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 00:252023-08-20سياسي

بهره برداری از 2 پروژه مصوبات سفر نایب رییس مجلس به زنجان


رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: سفر نایب رییس مجلس شورای اسلامی به زنجان هشت مصوبه داشت که دو مصوبه از این مجموع در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

- بلال نظری، رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در گفت وگو با فارس با تشریح پروژه های مصوب سفر نایب رییس مجلس شورای اسلامی به زنجان اظهار کرد: از این تعداد در هفته دولت راه روستایی زرنان در شهرستان زنجان به طول 5.

5 کیلومتر و در سلطانیه محور کاکاآباد به طول 12 کیلومتر به بهره برداری می رسد.

   رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل و جاده ای استان زنجان افزود: در استان 4 هزار و 42 کیلومتر راه روستایی وجود دارد که 976 کیلومتر آن راه فرعی است و نگهداری از آن بر عهده راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

وی با بیان اینکه کل پروژه های باز در این حوزه 6 مورد است که محور انجمن به ارزه خوران 20 درصد، دابانلو به بلاماجی 50 درصد، محور راه روستایی ابهر_دولت آباد، 15 درصد و در شهرستان طارم سه راهی آستاکول به قانقلی چایی با 20 درصد پیشرفت فیزیکی از جمله این پروژه های در دست اجرا است.

نظری خاطرنشان کرد: پروژه محور اغلبیگ و دایدار در شهرستان ایجرود و محور اردجین به سوکهریز در شهرستان خرمدره از جمله پروژه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 2 پروژه مصوبات سفر نایب رییس مجلس به زنجان

بهره برداری از 2 پروژه مصوبات سفر نایب رییس مجلس به زنجان