مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 12:352023-08-15ورزشي

بود و نبود این تیم برای مسئولین مهم نیست


مدیرعامل باشگاه فوتسال شاهین کرمانشاه از بی توجهی مسئولین استان نسبت به تیم های  ورزشی و بویژه تیم های فوتسال انتقاد کرد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل باشگاه فوتسال شاهین کرمانشاه از بی توجهی مسئولین استان نسبت به تیم های  ورزشی و بویژه تیم های فوتسال انتقاد کرد.

سیداحسان احسانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به فاصله حدود دو ماهه تا شروع رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور، اظهار کرد: هنوز تکلیف تیم ما برای حضور در این دوره از رقابت ها مشخص نیست.

وی افزود: علیرغم اینکه زمان چندانی تا شروع رقابتهای لیگ نداریم، اما نه تیمی تشکیل داده ایم، نه مربی و نه سالنی برای تمرین در اختیار داریم، درحالیکه در این فاصله باید تیم را تشکیل می دادیم و تمرینات را آغاز می کردیم.

مدیرعامل باشگاه فوتسال شاهین کرمانشاه ادامه داد: طبق برآورد انجام شده با توجه به بالا رفتن هزینه های تیمداری برای حضور در این دوره از رقابت های لیگ به حداقل دو میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که تامین آن از توان باشگاه خارج است.

وی تصریح کرد: اگر مسئولین امر کمک کنند، در این رقابت ها شرکت می کنیم، در غیر اینصورت باتوجه به بالا رفتن هزینه ها امکان شرکت در این رقابت ها بسیار سخت خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بود و نبود این تیم برای مسئولین مهم نیست

بود و نبود این تیم برای مسئولین مهم نیست